Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Powiatowy Rzecznik Konsumentów:

  1. Jerzy Kozielewicz
    tel. 15 643 36 60
    Pokój 312 (III Piętro)
    e-mail: rzecznik (at) stalowowolski.pl

 

Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy w szczególności:

  1. Zapewnienie konsumentom poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony ich interesów,
  2. Prowadzenie edukacji konsumenckiej,
  3. Występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,
  4. Składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  5. Współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
  6. Przedkładanie Staroście do zatwierdzenia rocznego sprawozdania ze swojej działalności w roku poprzednim,
  7. Przekazywanie delegaturze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zatwierdzonego przez Zarząd Powiatu sprawozdania.