Wydział Inwestycji i Mienia Powiatu
-
Naczelnik Wydziału:
Alicja Mach
tel. (15) 643 36 06
pokój 310
e-mail: mienie (at) stalowowolski.pl - Inwestycje i zamówienia publiczne:
Magdalena Sibiga, Łukasz Lebioda
Pok. 311
tel. 15 643 36 27
- Mienie, rozwój powiatu i zamówienia publiczne
Klaudia Marczak
Pok. 311
tel. 15 643 36 27
- Informatycy
Krzysztof Zdun, Łukasz Milkus
Pok. 309
tel. 15 643 36 01
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Sprawy administracyjno - gospodarcze
Pok. 308
tel. 15 643 36 28
Do zadań Wydziału Inwestycji i Mienia Powiatu należy w szczególności:
1) w zakresie inwestycji i zamówień publicznych:
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją ustawy o zamówieniach publicznych,
- prowadzenie inwestycji powiatowych określonych w budżecie powiatu,
- prowadzenie remontów kapitalnych i bieżących budynków Starostwa,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi powiatu w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych.
2) w zakresie mienia powiatu:
- realizacja polityki powiatu w zakresie gospodarki mieniem powiatu,
- gospodarowanie powiatowym zasobem nieruchomości,
- prowadzenie ewidencji mienia powiatu – budynków, budowli, gruntów oraz dróg powiatowych,
- opracowywanie sprawozdań i informacji dotyczących mienia powiatu,
- prowadzenie postępowania likwidacyjnego w stosunku do pojazdów przejętych na rzecz powiatu oraz postępowania egzekucyjnego w stosunku do poprzedniego właściciela pojazdu.
3) w zakresie rozwoju powiatu:
- opracowywanie materiałów programowych niezbędnych dla określenia strategii, priorytetów, celów i kierunków rozwoju powiatu,
- prowadzenie analiz, w oparciu o materiały statystyczne i zbiorcze opracowania, dotyczących struktury społeczno – gospodarczej powiatu,
- opracowywanie wspólnie z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi, wniosków o dotacje, pożyczki, kredyty na cele związane z rozwojem powiatu, a zwłaszcza na inwestycje,
- współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych w zakresie planowania, utrzymania, remontów i bazy dróg powiatowych.
4) w zakresie spraw administracyjno – gospodarczych:
- zarządzanie budynkami Starostwa,
- prowadzenie spraw związanych z eksploatacją samochodów służbowych,
- prenumerata i rozdzielnictwo wydawnictw urzędowych i prasy,
- zaopatrywanie w pieczęcie, tablice i druki,
- zaopatrywanie w podstawowy sprzęt biurowy, materiały biurowe i ich wydawanie,
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych wyposażenia biurowego,
- likwidacja zużytych mebli i sprzętu biurowego.
5. w zakresie informatyzacji Starostwa:
1) koordynowanie prac związanych z komputeryzacją Starostwa,
2) nadzór nad wdrażanymi systemami komputerowymi,
3) wskazywanie kierunków modernizacji eksploatowanych systemów,
4) wyszukiwanie, opiniowanie i zakup oprogramowania dla potrzeb wydziałów Starostwa,
5) wdrażanie i nadzór zabezpieczeń systemów informatycznych,
6) czuwanie nad bezpieczeństwem danych wprowadzanych do systemu informatycznego,
7) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Biuletynu Informacji Publicznej,
8) wykonywanie zadań administratora sieci komputerowej oraz systemów informatycznych i współdziałanie w tym zakresie z Wydziałem Organizacji i Zarządzania Kryzysowego,
9) nadzór nad działaniem usług internetowych Starostwa,
10) zapewnienie sprawności sprzętu komputerowego oraz instruktaż z zakresu obsługi,
11) współpraca z jednostkami organizacyjnymi powiatu w zakresie systemów informatycznych wdrażanych przez Starostwo,
12) współdziałanie w tworzeniu i wdrażaniu nowych usług elektronicznych I, II, III i IV rzędu na platformach elektronicznych ePUAP oraz PSeAP,
13) pomoc w opracowywaniu, moderowaniu i rozwoju serwisu internetowego Starostwa,
14) współdziałanie przy koordynacji wdrażania Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją z Wydziałem Organizacji i Zarządzania Kryzysowego.