Wydział Inwestycji i Mienia Powiatu

Wydział Inwestycji i Mienia Powiatu

  • Naczelnik Wydziału:
    Alicja Mach
    tel. (15) 643 36 06
    pokój 310
    e-mail: mienie (at) stalowowolski.pl

  • Inwestycje i zamówienia publiczne:
    Magdalena Sibiga, Łukasz Lebioda
    Pok. 311
    tel. 15 643 36 27
     
  • Mienie, rozwój powiatu i zamówienia publiczne
    Klaudia Marczak
    Pok. 311
    tel. 15 643 36 27
  • Informatycy
    Krzysztof Zdun, Łukasz Milkus
    Pok. 309
    tel. 15 643 36 01
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Sprawy administracyjno - gospodarcze
    Pok. 308
    tel. 15 643 36 28

Do zadań Wydziału Inwestycji i Mienia Powiatu należy w szczególności:

1) w zakresie inwestycji i zamówień publicznych:

  1. prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją ustawy o zamówieniach publicznych,
  2. prowadzenie inwestycji powiatowych określonych w budżecie powiatu,
  3. prowadzenie remontów kapitalnych i bieżących budynków Starostwa,
  4. współpraca z jednostkami organizacyjnymi powiatu w zakresie robót remontowych i inwestycyjnych.

2) w zakresie mienia powiatu:

  1. realizacja polityki powiatu w zakresie gospodarki mieniem powiatu,
  2. gospodarowanie powiatowym zasobem nieruchomości,
  3. prowadzenie ewidencji mienia powiatu – budynków, budowli, gruntów oraz dróg powiatowych,
  4. opracowywanie sprawozdań i informacji dotyczących mienia powiatu,
  5. prowadzenie postępowania likwidacyjnego w stosunku do pojazdów przejętych na rzecz powiatu oraz postępowania egzekucyjnego w stosunku do poprzedniego właściciela pojazdu.

3) w zakresie rozwoju powiatu:

  1. opracowywanie materiałów programowych niezbędnych dla określenia strategii, priorytetów, celów i kierunków rozwoju powiatu,
  2. prowadzenie analiz, w oparciu o materiały statystyczne i zbiorcze opracowania, dotyczących struktury społeczno – gospodarczej powiatu,
  3. opracowywanie wspólnie z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi, wniosków o dotacje, pożyczki, kredyty na cele związane z rozwojem powiatu, a zwłaszcza na inwestycje,
  4. współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych w zakresie planowania, utrzymania, remontów i bazy dróg powiatowych.

4) w zakresie spraw administracyjno – gospodarczych:

  1. zarządzanie budynkami Starostwa,
  2. prowadzenie spraw związanych z eksploatacją samochodów służbowych,
  3. prenumerata i rozdzielnictwo wydawnictw urzędowych i prasy,
  4. zaopatrywanie w pieczęcie, tablice i druki,
  5. zaopatrywanie w podstawowy sprzęt biurowy, materiały biurowe i ich wydawanie,
  6. prowadzenie ksiąg inwentarzowych wyposażenia biurowego,
  7. likwidacja zużytych mebli i sprzętu biurowego.

5. w zakresie informatyzacji Starostwa:

1)    koordynowanie prac związanych z komputeryzacją Starostwa,
2)    nadzór nad wdrażanymi systemami komputerowymi,
3)    wskazywanie kierunków modernizacji eksploatowanych systemów,
4)    wyszukiwanie, opiniowanie i zakup oprogramowania dla potrzeb wydziałów Starostwa,
5)    wdrażanie i nadzór zabezpieczeń systemów informatycznych,
6)    czuwanie nad bezpieczeństwem danych wprowadzanych do systemu informatycznego,
7)    zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Biuletynu Informacji Publicznej,
8)    wykonywanie zadań administratora sieci komputerowej oraz systemów informatycznych i współdziałanie w tym zakresie z Wydziałem Organizacji i Zarządzania Kryzysowego,
9)    nadzór nad działaniem usług internetowych Starostwa,
10)    zapewnienie sprawności sprzętu komputerowego oraz instruktaż z zakresu obsługi,
11)    współpraca z jednostkami organizacyjnymi powiatu w zakresie systemów informatycznych wdrażanych przez Starostwo,
12)    współdziałanie w tworzeniu i wdrażaniu nowych usług elektronicznych I, II, III i IV rzędu na platformach elektronicznych ePUAP oraz PSeAP,
13)    pomoc w opracowywaniu, moderowaniu i rozwoju serwisu internetowego Starostwa,
14)    współdziałanie przy koordynacji wdrażania Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją z Wydziałem Organizacji i Zarządzania Kryzysowego.