Powiatowy Rzecznik Konsumentów:
- Agnieszka Kolba
tel. 15 643 36 60
Pokój 312 (III Piętro)
Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy w szczególności:
- Zapewnienie konsumentom poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony ich interesów,
- Prowadzenie edukacji konsumenckiej,
- Występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,
- Składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
- Współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
- Przedkładanie Staroście do zatwierdzenia rocznego sprawozdania ze swojej działalności w roku poprzednim,
- Przekazywanie delegaturze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zatwierdzonego przez Zarząd Powiatu sprawozdania.